Czym pachniało moje lato? Dwa zapachy które towarzyszyły mi każdego dnia. Cool water Davidoff, CK In2U

12:46 Katarzyna Piątkowska-Błaś 8 Comments

Mimo, że w kalendarzu nadal mamy lato w powietrzu czuć już nadchodzącą jesień.
W dzisiejszym poście postanowiłam się podzielić z Wami zapachami, które bardzo pod pasowały mi i wpisały się u mnie w tegoroczne lato.

Obydwie buteleczki posiadam w swojej toaletce już po raz kolejny.
Obydwa są bardzo świeże, rześkie


Cool Water marki Davidoff to kwiatowo - wodne perfumy dla kobiet.
.Nutami głowy są ananas, pigwa, czarna porzeczka, lilia, melon, cytryna, lotos i calone; nutami serca są miód, głóg, jaśmin, lilia wodna, konwalia, lotos i róża; nutami bazy są jeżyna, korzeń fiołka, drzewo sandałowe, piżmo, malina, wanilia, brzoskwinia i wetyweria.


 Zapach określany bywa jako `ck one dla młodego pokolenia`.
 Biało-plastikowo-szklana butelka inspirowana jest I-podem.
Świeży,cytrusowy zapach odzwierciedla nowoczesny romans w sieci.

Nuty zapachowe: liście czarnej porzeczki, grejpfrut, bergamotka, orchidea, kaktus, wanilia, drzewo cedrowe.





Teraz w nadchodzącej jesieni, która zapowiada się piękna dla dobra mojego syna zrezygnuje z zapachów.
Ale może od święta i przy większym wyjściu za jakiś czas uda mi się przemycić , choć kroplę ukochanego Coco Chanel Mademoiselle ;)

Love K.

8 komentarzy:

  1. O, widzę, że było u Ciebie bardzo świeżo :)) oba zapachy znam i bardzo lubię, CK mam jeszcze na półce :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś bardzo lubiłam zapach Cool Water marki Davidoff :)) miałam go chyba ze 3 razy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja druga butelka lubię ten zapach, ale prędko do niego nei wrócę dużo bardziej wolę CK :)

      Usuń
  3. śliczne są. Jak je proponuję to często słyszę 'tych nie chcę, bo tak pachnie co druga kobieta na ulicy'. może i tak, ale sama i tak się kiedyś skuszę na ich zakup:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A o którym konkretnie zapachu piszesz Gabi? Którym pachnie co druga kobieta? :) co do CK i davidoffa to w sumie dość popularne zapachy w przystępnej cenie dlatego może tak wiele kobiet je wybiera :)

      Usuń