Wygraj słynną odżywkę do rzęs LASH VOLUTION ROZDANIE

13:18 Katarzyna Piątkowska-Błaś 12 Comments



Rozdanie jest wyłącznie dla publicznych obserwatorów mojego bloga.

Warunki konieczne:
- obserwacja MOJEGO bloga (zgłoszenie się w komentarzu)
- udostępnienie gdziekolwiek informacji o rozdaniu (na blogu, fb, instagramie,)

Za każdą dodatkową aktywność przyznaję +1 los,

Dodatkowe opcje:
- polubienie FB,
- polubienie na instagramie,

Wzór zgłoszenia:
1.Obserwuję bloga jako:
2. Udostępniłam/em informację o rozdaniu :

Dodatkowo:
3. Polubiłam/łem FB jako:
4. Obserwuję na instagramie jako:
5. email:

Powodzenia i trzymam kciuki

Love K.

12 komentarzy:

  1. 1.ropcia
    2.zostało udostępnione na fb
    3. udostępniłam na fb jako Żaneta Ropa
    4. zanpa15
    5. zaneta1254@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. 1.czarna41
    2. udostępnione na fb
    3 . udostępniam jako Gabriela Krzeszowska
    4.zerokaca
    5 gabcia9612@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.Obserwuję bloga jako: Anita B.
    2. Udostępniłam/em informację o rozdaniu: https://www.facebook.com/anita.barbara.37/posts/518184928380158?pnref=story
    3. Polubiłam/łem FB jako: Barbara P.
    4. Obserwuję na instagramie jako: nie mam
    5. email:anita.barbara@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. 1.Obserwuję bloga jako: Alicja Orzechowska
    2. Udostępniłam/em informację o rozdaniu: http://lightside-blog.blogspot.com/

    Dodatkowo:
    3. Polubiłam/łem FB jako: Alicja Orzechowska
    4. email: alicja259@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. 1.Obserwuję bloga jako: blogemiliany
    2. Udostępniłam/em informację o rozdaniu :http://blogemiliany.blogspot.com/p/blog-page_31.html

    Dodatkowo:
    3. Polubiłam/łem FB jako:blogemiliany
    4. Obserwuję na instagramie jako:blogemiliany
    5. email:blogemiliany@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. 1.Obserwuję bloga jako: Dziewczyna z Jasła
    2. Udostępniłam/em informację o rozdaniu : insta

    Dodatkowo zrobiłam wszystko ;D :))
    @ korneliamys@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzór zgłoszenia:
    1. Obserwuję bloga jako: Lyanna
    2. Udostępniłam/em informację o rozdaniu: https://lynnspassions.blogspot.com/p/bannery.html
    Dodatkowo:
    3. Polubiłam/łem FB jako: -
    4. Obserwuję na instagramie jako: -
    5. Email: ryska91@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. 1.Obserwuję bloga jako: Klaudia M
    2. Udostępniłam informację o rozdaniu : https://www.facebook.com/izabela.orlinska.7/posts/959286764216281

    Dodatkowo:
    3. Polubiłam FB jako: Klaudia Klaudia
    4. Obserwuję na instagramie jako: xklaudiax12
    5. email: Klaudia.m@x.wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. to by mi się teraz przydało! :)

    1.Obserwuję bloga jako: psychodelax3
    2. Udostępniłam/em informację o rozdaniu : www.psychodelax3.blogspot.com na dole strony

    Dodatkowo:
    3. Polubiłam/łem FB jako: Anita Sad..
    4. Obserwuję na instagramie jako: psychodeliczny_swiat
    5. email: psychodelax3@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy można spodziewać się wyników? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyniki są od 2 stycznia na fb :) Wygrał nick: ropcia Pozdrawiam :)

      Usuń