Świeca zapachowa PARTYLITE z serii market fresh harvest spice

15:47 Katarzyna Piątkowska-Błaś 6 Comments

Jesień  u mnie rozpoczyna palenie zapachowych świec.
Zima również sprzyja tej czynności.
Na spotkaniu blogerskim w Krakowie otrzymałyśmy piękne świece od PARTYLITE.
Nie dość, że ślicznie pachną to również cieszą nie tylko kobiece oko.
Nie mogłam się powstrzymać od szybkiego jej zapalenia.
Dziś moja opinia na jej temat.


Nie wiem czy tylko ja tak mam, ale odpalenie zapachowej świecy zawsze poprawia mój nastrój.
Któż nie lubi owinąć się ciepłym kocem z gorącą herbatą w dłoniach i wpatrywać się w ciepły kolorowy płomień.
Świece to doskonała alternatywa dla wprowadzenia w nasze wnętrza domu ciepłej i przytulnej atmosfery.

Ta świeca pochodzi z katalogu Jesień/Zima 2015 i do wyboru mamy 3 zapachy:
-bogactwo przypraw, którą obecnie posiadam,
-gruszka w karmelu,
-owoce leśne,


 Harvest spice-bogactwo przypraw.
Świeżo zerwane jabłka i dynie rozgrzane przyprawami, drewnem i wanilią.
Aromaty korzenne jak dla mnie są dość mocno wyczuwalne.
Są słodkie, ale nie są mdłe, a korzenne przyprawy dodają tej świecy świeżości i lekko kwaśniej nutki.
Bardzo ciężko jest mi opisać ten zapach, ale trzeba mu przyznać, że jest bardzo ładny.
W momencie kiedy zapach się rozchodzi jest wyczuwalna wanilia i mam wrażenie, że suche drewno.


Zapach jest subtelny, ale wyczuwalny.
Świeca z tym zapachem będzie idealna na chłodne, deszczowe, bądź śnieżne dni.


Szklany słoik dodatkowo jest zapakowany w kartonowe pudełko.
Idealny pomysł na prezent.
Dodatkowo jest też zakrętka.
Po wypaleniu świecy będę w niej przechowywać swoją biżuterię.


Świeca ma dwa knoty.
Przed zapalenie proponuję je przyciąć.
Wypala się bardzo równomiernie i stopniowo.
Nie zostają żadne smugi, ani odpryski po bokach.
Sam słój jest bardzo solidny i dość ciężki.
Obecnie wypaliłam jej ponad połowę, a resztę zostawię sobie na jakąś szczególną okazję.



295g tej świecy kosztuje 109 złotych.
Nie jest to mała cena wręcz bardzo duża.
Dla mnie to jedyny minus tej świecy.
Ale jeśli Was stać i chcecie ją wypróbować to z czystym sumieniem Wam ją polecam.

Love K.

6 komentarzy:

  1. Wygląda ciekawie, a i pewnie zapach ma fajny. Ale nie za taką cenę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena zaporowa;(:/
      Ale mówię Ci jak pachnie i jaka jest ładna :):)

      Usuń
  2. rewelacka ze ma te dwa knoty, ale cena wooow

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem zapachu, ale cena przeraża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach niepowtarzalny :)
      nigdy czegoś podobnego nie wąchałam, więc nawet nie mam do czego porównać :)

      Usuń