SKOŃCZONY Green Pharmacy, Olejek łopianowy ze skrzypem polnym przeciw wypadaniu włosów

15:06 Katarzyna Piątkowska-Błaś 2 Comments

Dziś nadszedł ten dzień w którym właśnie wykończyłam swój olejek łopianowy. Nie mam wobec niego żadnego zdania.. Nie zachwycił mnie, ale też nie rozczarował, sama nie wiem czego spodziewałam się po tym kosmetyku...
Nie obciążał włosów, dobrze się zmywał, był dość lekki i lejący tzn rzadki :)
Jest to olejek łopianowy z naturalnym ekstraktem ze skrzypu, który ma wzmacniać nasze włosy i sprawiać, że będą mniej wypadać. Moje włosy na szczęście przed kuracją, jakoś szczególnie nie wypadały. Włosy mają stać się sprężyste i mocniejsze, aksamitnie gładkie, lśniące, mają dobrze się rozczesywać i układać i tak jest.

 
A dla ciekawych skład, opis i sposób użycia:

Dużym plusem tego produktu jest cena, gdyż za pojemność 100ml zapłacimy 6-7 zł, oraz niewątpliwie dobra i łatwa dostępność. Czy kupię go ponowie? Nie wiem, ale teraz na pewno nie, gdyż chcę wykończyć mój olejek z alterry z migdałem i papają i na chwilę odstawiam olejowanie. W niedługim czasie możecie spodziewać się postu z aktualizacją pielęgnacji włosów, a w najbliższych tygodniach wybieram się do fryzjera na odświeżenie mojej fryzury... :)
 
Czy macie jakieś ulubione i sprawdzone olejki do Waszych włosów?
 
Love K.

2 komentarze:

  1. Nie używam żadnych olejów do włosów.. Chodź kiedyś myślałam, że może warto byłoby spróbować :)

    OdpowiedzUsuń