Suche szampony

12:37 Katarzyna Piątkowska-Błaś 17 Comments

Lubię, uwielbiam?… to za mało! 
Spokojnie mogę powiedzieć, że kocham suche szampony , że kiedyś uratowały moje życie.
 No dobrze przesadziłam:)  
Ale na pewno zaoszczędziłam i nadal oszczędzam czas na codzienne mycie włosów.
 Nie zrozumcie mnie źle, nie jestem zwolennikiem mycia włosów raz w tygodniu, ale u mnie pojawiła się już chyba obsesja i mogłam je myć 2 razy dziennie, choć wcale tego nie wymagały.
 A tak to mogę sobie pozwolić na mycie co 3 dzień i włosy wyglądają naprawdę ok.:)
Przechodząc do sedna:) 
W swoich rękach, a właściwie na mojej głowie, zapewniam Was, że miałam wszystkie suche szampony dostępne w Polsce, plus pudry i jakieś zasypki dla niemowląt, które również znalazły u mnie podobne zastosowanie.
Powiem tak: Bezkonkurencyjny jest jednak dla mnie BATISTE :) 
Miałam wszystkie ich szampony( oprócz tego do brązowych włosów i boho).
 Moim ulubieńcem był xxl volume, który utrwalał moje włosy i nie musiałam dodatkowo używać lakieru.
 Piękny zapach ma za to lace i za takie perfumy dałabym się pokroić. :) 
Obecnie używam  cherry, tropical, blush,  gold shimer i też bardzo je sobie chwalę i często do nich wracam.( nie są to moje pierwsze opakowania tych zapachów)

Suche szampony są dostępne w Hebe, drogeriach internetowych, a także na allegro ich ceny wahają się od 15-20 złotych, a jedna butelka mi spokojnie wystarcza na miesiąc, bądź półtora użytkowania. Które najbardziej lubicie i najczęściej kupujecie?
Love K.

17 komentarzy:

  1. Kupiłam Isanę na przetestowanie, jak skończę to podjadę do Hebe po Batiste. Ale nie wiem kiedy to nastąpi, bo stosuję suchy szampon raczej sporadycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Isana jest dla mnie dobra, ale raczęj jak ją wykończę to ponownie jej nie kupię, jakoś nie odświeża moich włosów tak dobrze jak batiste..:)

      Usuń
    2. Ja jej dopiero z dwa razy użyłam, więc za dużo powiedzieć nie mogę. Ale i tak ponownie jej nie kupię, bo chcę spróbować czegoś nowego :)

      Usuń
    3. Spróbujesz innych to isana pójdzie w odstawkę :)

      Usuń
  2. Moja Mama, która ma bardzo ciemne włosy, używa szamponu w najciemniejszym odcieniu. Jest to jedyny tego typu produkt, który nie daje na jej włosach efektu siwizny. Ja do suchych szamponów się dopiero przekonuję (co wcale nie jest trudne :) ), ale wciąż nie mogę się zdecydować, który zapach chcę wypróbować jako pierwszy ;) Szmpony dostępne są też w sieci drogerii Marionnaud

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam suchego szamponu do włosów. Chętnie bym wypróbowała ten do brązowych włosów, bo takie posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj przyszły mi moje kosmetyki i w tym suchy szampon z batiste blush, ma ładny zapach :) używałam kiedyś tropical i bardzo mi się ten zapach podobał :)
    :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę czyli te wszystkie cudeńka były z tej strony kosmetyki z ameryki?:)

      Usuń
    2. Nie :* były ze strony http://mintishop.pl/ <3 Świetny sklep :) jak się na niego wejdzie to aż oczy się błyszczą :D

      Usuń
    3. Weszłam i masz rację... oczy zaczęły błyszczeć ;)

      Usuń